Funderaaar

2012-08-29 • 20:03:00 / Allmänt / Kommentarer (2)

Tjo allihoppa! Sitter i bilen påväg hem nu efter ridpasset, skriver mer om det imorn eller ikväll, eller helt enkelt någon annan gång!

Förs idag var det ju skola som vanligt, men det var faktiskt inte jöööötte tråkigt, skrattat en hel massa faktiskt! Sen åkte jag upp på stan och mötte Smillis. Vi satt mest och pratade en massa och sånt, sjukt skönt ibland! Sen tog vi bussen till stallet och vi åt en glass och skrattade lite till.

Det var typ min dag, fast i text och förkorttat. Haha.

Men nej, nu är vi hemma så jag ska ta och sätta fart! Hejdåååå!

btw, har ni märkt att uppdateringen inte vart så bra idag? Det beror på att jag som sagt inte har några inlägg att skriva, ni ger ju fortfarande inte önskeinlägg (eller jag har fått ett och det håller jag på att skriva!) och om ni ändå inte vill läsa om något som jag skriver, eftersom det verkar som det, så känns det väldigt onödigt.
Såååå, jag funderar på att sluta att blogga. Men vi får se, vad tycker ni?

Jag, i rött hår, Bjuder Stort nå bilden, Hahaah

Kommentarer
Sabrina

Ett önskeinlägg skulle ju kunna vara din "ryttarhistoria", när du började rida och din utveckling, med bilder och filmer? :)

2012-08-29 // 20:39:33
Märtisss

Sluta inte blogga!! Din blogg är ju bäst (y)
Ha det göttt:)
( nu har jag lärt mig att säga strumpor!) xD

Svar: haha, vad söt du är! Okej, dåå slutar jag inte, för din skull, men du får också ta och skaffa blogg din mupp!haha, yeeey, då måste jag ju komma och höra!;o
Frida

2012-08-29 // 21:59:11



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen