Hästar som står mig varmt om hjärtat

2012-09-02 • 06:00:00 / Allmänt / Kommentarer (0)
Som alla säkert redan vet, så är Eddy den bästa, Forever number one liksom!♥
 

Och så är det också självklart Ineke, det var länge sen jag red henne (eller ja, i sommras) men vi har så gryyyymma och många minnen tillsammans, på kort tid, så ah, hon är liksom bara grym!♥
 

Sen Clerran, som några kanske kommer ihåg vem hon är. Jag har ridit henne rätt så många gånger och hon är liksom så himlans speciell! Men hon är så himla svår och man måste rida henne minst 5 dagar i veckan för att liksom kunna komma någonstans med henne för hon är som hon är, och det hinner jag tyvärr inte:(
 

Sen lille Tyra, som jag bara ridit några gånger, men jag är den enda som har ridit henne. Hon har så sjukt start personlighet och vilja så det finns inte. Men jag har så himlans ont om tid så jag hinner tyvär inte rida henne heller så ofta, men så ofta jag kan!
 
 
 

Det är väll dom, sen självklart gillar jag ju alla hästar, haha, och liksom att rida och så, men dom hära liksom är liksom speciella för mig, haha :D
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen