Hema från ett jobbigt, men underbart ridpass!

2012-08-16 • 21:24:27 / Allmänt / Kommentarer (0)
Hejsan på er!
 
Precis kommit hem från ett svettigt och jobbigt ridpass, men sjukt kul var det verkligen!!
Ni får text om det imorn! :)
 
Innan jag åkte till stallet, så var jag ju med Julia, vi bakade choklad bollar, fotade och lite såntdära!:D
Sen hänkade hon med till stallet och fotade, så ni får bilder någon dag också, när hon tar sig till at skicka dom..;)
Men ah.
 
Nej, nu ska jag ta mig ett stort glas mjölk och kyla ner mig!
Just det, imorgon tror jag att jag åker till Gurra gurra svik, you know, med Tuvis och Ebbis! :D
 
Vi hörs imorgon, hejdåååå!
 
haha, söta tjejer..;))
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen