Hemma!

2012-08-26 • 20:59:26 / Allmänt / Kommentarer (0)
Kom nästan precis hem, riktigt skänt att vara hemma. Det känns som om helgen har vart megaaaa lång, för vi har hunnit göra så himlans mycket och så! Men himla kul iallfall.
Sitter just nu och redigerar bilder, tror faktiskt att det blev några bra iallfall!:)
 
Imrogon börjar skolan igen, kan säga att jag är långt ifrån taggad, känns inte alls kul..:/ Usch och fy nej, menmen, vad ska man göra?
 
Tror det blir en rätt så tidig kväll, eller fast jag vet att det inte kommer bli det.., har suttit och redigerat bilder i exakt en timme nu, och jag har långt ifrån gått igenom hälften, över 600 kvar att titta på..:s
 
Men nej, nu måste jag fortsätta satt jag kommer i säng någon gång, men vi hörs imorgon hörreni, hejdåååå!
 
Min kusin igår!  btw., älskar att blogg.se förstör kvalitén på bilderna ännu mer.
Vill ni se mer bilder från tävlingarna?? Kommentera isånnafall!:D
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen