Hemma från en sprintur!

2012-08-27 • 19:40:00 / Allmänt / Kommentarer (0)
Hejsan allihoppa! :D
 
Kom aldeles nyss hem från en springrunda, gick riiiiktgt bra! haha, nejmen "personligt rekord". fast jag springer inte speciellt långt, men idag blev jag knappt trött så min kondition har helt klart blivit bättre sen jag började springa, så nästa gång ska jag springa längre!:D
 
Skolan idag var iallfall helt okej, haha, bästa slöjdlektionen, vi lärde oss att sticka så jag har blitt en mormor! haha, nejmen lektionen var för chill och vi var väll kanske lite övertrötta?;)
Efter skolan drog jag hem till Sofia, vi åkte och köpte jordgubbar och gjorde smoothie, sjukt gott! När jag kom hem sen, vid typ halv 6, så satte jag på en spotify lista, och gjorde alla läxor, dom bombade oss med läxor idag!;o Låt oss ta de liiite chill iallfall på fritiden! Men nejnej, men ah, har fotfarande läxr kvar att göra, så måste ta tag i dom nu, sen sätter jag mig och gör tidsinställda!
 
Fast nej, nu hör jag att maten är färdig, så vi hörs imorgon hörreni och ha det underbart tills dess, Hejdå!
 
Bjuder riktigt stort på mig själv, för  jag är så himlans seriös på bilden så det finns inte.
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen