Home!!

2012-08-22 • 21:04:58 / Allmänt / Kommentarer (0)
Tjulululu på er!
Hemma från stallet och har precis ätit och duschat.
Ridpasset gick faktiskt rätt så bra, men kommer upp om det imorgon vid lunch + Bilder! :D
 
Åkte till stället väldigt tidigt, vid 2-3. Träffade Leo och vi typ.. Vad gjorde vi? Packade upp godis och annat gott i cafeterian och lite sånt dära småfiix!
 
Men nu tänkte jag sätta mig och skriva om ridpasset till er så att ni får det imorn!
Så detta blev ett lite ovärt inlägg, men ni får överleva, liksom bättre än inget hoppas jag:))
 
Så ha det underbart så hörs vi imorgon! Hejdåååå!:D
 
En söööt kissemiss!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen