Hur jag tänker med MIN blogg

2012-08-06 • 15:30:00 / Allmänt / Kommentarer (1)
Jo, nu tänkte jag berätta lite om hur jag tänker med min blogg och hur jag tänker med mina blogginlägg.
 
Först och främst så är jag himlans noga med stavningen. Jag själv gillar inte riktigt att läsa bloggar som är slarvstavat hela tiden, någon gång ibland spelar ju abslolut ingen roll, det gör alla, även jag. Så jag läser alltid igenom inläggen en gång innan jag publicerar. 
 
Sen har jag väldigt koll på när inläggen kommer upp och sånt, då jag oftast gör tidsinställda.
Jag skriver alltid upp på ett papper vilken tid/datum och vilket inlägg som kommer upp. Då kollar jag också hur många timmar det är emellan inläggen, jag gillar inte när det kommer upp 10 inlägg under en timme, och inte ett enda under en annan. så därför placerar jag mina inlägg med mellanrum. T.ex om jag gjort tre inlägg till en dag, så är det oftast 3-4 timmar emellan+1-2 "live" inlägg som jag också skriver upp när jag ska göra.
 
Ett exempel på hur en blogg-vecka kan se ut.
 
Det som är väldigt viktigt enligt mig och min blogg, är att inte göra en massa slarviga och tråkiga inlägg. Jag verkligen ogillar när man t.ex lägger upp ett inlägg, och så skriver man en rubrik, och en kort text, som; "hej, vad gör ni idag?:)" och sen inget mer, skittråkigt enligt mig. Så därför försöker jag att inte göra sånna inlägg, ibland händer det ju att man bara lägger upp t.ex ett citat+en bild, det gör jag också ibland, men jag gillar inte när det är för många sånna inlägg. 
 
 
Hur gör ni? Gör/Tänker ni på ungefär samma sätt, eller gör ni helt annorlunda? Skriv jättegärna hur ni gör och tänker, om ni gör likadant eller inte, eller om jag enligt dig tänker helkonstigt? Är jättenyfiken!:D
 
 
Kom ihåg att detta är mitt sätt, och vad jag tänker och tycker, har absolut inget emot er som gör sakerna som jag tyckte var mindre bra!:)
Kommentarer
OliviaG

Kolla gärna in min nya blogg - http://oliviaglez.blogg.se/ :)

2012-08-06 // 21:50:04
Hemsida: http://oliviaglez.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen