@Jensens

2012-08-14 • 20:33:37 / Allmänt / Kommentarer (0)

Sitter just nu med mina fina vännor, Ebborna, Julia och Smilla, på Jensens!

Förlåt för lite halvdålig uppdatering, men jag försöker leva dessa sista dagarna på sommarlovet!
Imorse vaknade jag hemma med Tuva, vi fotade och lite sånt, ni kommer att få bilder!
Sen vid 2-3 så cyklade Tuva hem och jag mötte upp dom andra, som jag sa dör uppe. Vi gick runt på stan en stund, sen tog vi bussen till stallet. Först gick jag självklart till världens bästaunderbarastesötaste och bästaste Eddy, så sjukt mycket jag saknat honom!!!!!!! Åh, hoppas jag får rida honom på torsdag..!

Inatt slaggar vi hos Ebba och det blir super! Sen imorgon blir det Hoppgruppen!:D
Nej, nu ska jag fortsätta vara social med mina vännor, vi hörs antingen senare ikväll, eller imorgon!


btw, bara min bloglovin son är helknäpp? Dom nya inläggen som folk gjort kommer inte upp..? Sjukt störande!!

Hejdåååå!

Haha, Tuva och cupcakesen vi bakade igår!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen