@Landet

2012-08-18 • 20:29:09 / Allmänt / Kommentarer (2)

Hallojsan på er!

Sitter i husvagnen just nu och kollar på TV med choklad och myser med familjen.
Imorse åkte jag och mamma till Marieberg, fick med mig två tröjor och ett par byxor med hem, kan visa bild på det imorgon om ni vill??:)
Direkt efter det så åkte vi till landet, och där är vi ju fortfarande. Vi har ätit pizza och lite sånt!
Vi sover här tills imorgon, tror att vi åker hem vid typ ett kanske?

Men nej, nu ska jag inte sitta med denna sak i handen längre, vi hörs imorgon hörreni och ha en bra fortsatt kväll!
Hejdåååå!

Coolingar är vi ha?

Kommentarer
Fanny Jaensson

ja, bild:D<3

2012-08-18 // 20:59:32
Hemsida: http://hovskrape.blogg.se
Maja Janson

Visa kläderna <3

2012-08-18 // 21:10:26
Hemsida: http://majanson.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen