Min dag i korthet

2012-08-25 • 23:16:51 / Allmänt / Kommentarer (0)

Hej och förlåt för att jag inte bloggar tidigare, men jag har gjort annat och några inlägg har ni ju fått!:)
Dagen har iallafall vart super bra. Klockan var ställd på halv 7 och nästan direkt begav vi oss mot dipån och allt detdär och kollade på starten och alla kända åkare från jag vet inte vad alla länder heter. Sen har dagen fortsatt och den har gör det mesta tillbringats i skogen tillsammans med min familj, släkt och kamera! Vi har också gått och cyklar vääääldigt mycket!
Riktigt kul och spännande har det vart iallfall! Min kusin, Johan, slutade tillslut på en tredje plats och det är ju skitbra!! Liksom treja i SM!

Imorgon är det samma sak, samma tävling och samma banor, bara att det nog kommer att vara roligare att titta på för just nu regnar det, och då blir det ju lerigt och svårare för dom att köra!;)

Men iallfall, nu ska jag inte trötta ut er med detta tråkiga inlägg längre, så vi höres imorgon!
Hejdååååå!

This is what I doing hereeee, haha..;)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen