Packat, Packar och Packa!

2012-08-04 • 20:57:11 / Allmänt / Kommentarer (0)
Hej alla fina och godkväll!

Dagen idag har vart riktigt chill. Vart ute på en pw, hämtat lite saker här och var, plockat hallon och packat en massa!
Packa har jag inte ens gjort klart, alla ridkläder är packade, men inte de "vanliga" kläderna.. kanske borde sätta fart.. Men en ledig minut åt er och bloggen kan jag ju iallfall få, hihi:D
 
Imorgon somsagt, kommer Julia & Ebba och hämtar mig på förmiddagen, då rullar vi mot Åby i Norrköping för att ha en superduper vecka (hoppas jag ju såklart) med en massa hästar och fint folk!
Som jag redan berättat, så har jag gjort en massa tidsinställda, så 2-3 tidsinställda kommer/dag + att jag verkligen ska försöka blogga därifrån!:) så fortsätt att kika in bloggen vettja!:D
 
Nej, nu ska jag gå ner och äta glass, tjock som jag är, så ni får ha det underbart så hörs vi imorgon! (bloggar förmodligen ett inlägg i bilen påväg dit)
 
Ha det grymt somsagt, hejdå!
 
Bjussar på en gammal bild på mig och fina Gazella:)
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen