Påväg hem!!

2012-08-26 • 17:39:01 / Allmänt / Kommentarer (0)

Hej på er!
Sitter just nu i bilen påväg hem, vi har precis åkt, så nu har jag tid att skriva till er!:D

Dagen har vart ungefär sin igår, vi har flängt runt till en massa olika sträckor för att se Johan och alla andra förare, men kul har det vart iallfall! Vädret har också vart bra, knappt regnar någonting fast vädergubbarna sa att det skulle regna.
Men ah, vi år nyss på Sibylla också, så himmlaaaans gott! Haha, men det är så kul för liksom vart man än är här nu, så hör man motorcyklarna. T.ex när vi satt på Sibylla så åkte hojarna förbi för att åka till nästa strecka och så, och så pratar dom på "VM-radion" typ hela tiden om min kusin, mäktigt!

Men ah, helgen har iallfall vart grymt och det allra sista kortet som kunde tas vart på kusinen, sen vart minneskortet fullt, så bilder har jag tagit, haha, ni kan få se några om ni skulle vilja?:)

Men nej, nu avslutar vi så hörs vi senare ikväll. Ha det bäst hörreni och ha en grym fortsatt dag och kväll, Hejdå!


Lite blandade mobil bilder från dagarna, Bjuder stort!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen