Påväg hem!

2012-08-11 • 13:59:14 / Allmänt / Kommentarer (0)

Tjolahoppsan!
Sitter just nu i bilen påväg hem, känns verkligen jättetråkigt, men ska samtidigt bli skönt att komma hem!
Vill ni ha såhär att jag skriver lite om varje dag och ridpasset i ett inlägg? Kommentera isånnafall, för jag orkar inte sitta och göra ett sånt långt inlägg, så vill ingen ens läsa;)
Vi hade ju en lite hopptävling idag, som avslutning och det gick verkligen jättebra! Världens bästa Beza!<3

Nej, nu Är vi framme på donken, så vi hörs senare ikväll!
Hejdåååå!

Yeeeeah, jag e snyggo!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen