Sista dagen..!

2012-08-10 • 22:18:47 / Allmänt / Kommentarer (0)

Hej hörrni!!
Förlåt för att jag inte skrev någe igår, men ni lider nog inte.
Snart börjar sista dagen, imorgon åker vi hem och jag vill, men samtidigt inte! Åh.. kommer sakna Söt Beza!!
Nej, nu ska vi tänka positivt!
Idag körde vi gymkhana, och Hahahah..! Åh, vad kul det var!;))
Nej, nu ska jag ta och leva denna sista kväll här i Norrköping!
Vi hörs imorgon, hejdå och ha det grymt!:D

Haha, vet redan att jag är sjukt snyyyygg..!;)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen