Sommarlovet 2012

2012-08-19 • 17:00:00 / Allmänt / Kommentarer (0)
Nu är sommarlovet slut och skolan börjar imorgon, och det suger som sagt och speciellt eftersom sommarn typ nyss började, altså med vädret..
Men skit samma i det, sommarlovet har iallfall vart grym, This is my Summer 2012.
 

Mitt sommarlov började med en helt amazing vecka i Hällefors med världens bästa människor och hästar.
 
Direkt efter Hällefors så åkte jag till Öland, det var väll lite sådär små tråkigt, men endå kul!
(Jag vet att det inte är jag på bilden, utan min pappa, hahah.. men jag surfade iallfall några gånger!)
 

Efter Öland så var jag hemma i någon vecka, red bl.a Clerran och Tyra och var i sommarstugan. Oh juste, vi flyttade också!
Efter det så drog vi till Falsterbo!
 
Direkt från Falsterbo så åkte vi till Varberg. Träffade en massa gamla kompisar och sånt!
 
 
Efter Varberg var jag hemma ett tag, och i sommarstugan och red och sånt!
 
Sen drog jag, Julia och Ebba till åby rid- och träningsläger, sjukt kul!
 
 
Kom hem från Åby för en vecka sen, och sen dess har ridskolan startat igen och sånt!
Emellan allt så har jag träffat en massa fina vännor och chillat med livet liksom!
 
 
 
 
Sommaren har iallfall vart superdupermega bra! Men man kan ju önska att den var längre, men nu taggar vi liksom om, till hösten och resten av livet!
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen