Svar på This or That

2012-08-14 • 07:00:00 / Allmänt / Kommentarer (2)
Här kommer svaren på This or Thaten!
 
Eddy/Ineke
Clerran/benton ~ Altså just nu är det ju verkligen Clerran, men Benton är min barndomsponny, gå inte att välja bort honom..
Nellieb/dressyrmupparna
Linn Olsson/Sofia genne
Rida på ridskola/rida privathäst ~ Båda två är riktigt kul, men jag skulle ju inte tacka nej till att få en egen häst, om ni tror det är det jag menar;)
Träna/tävla ~ hehe, hatar att tävla, ändå plågar jag mig själv med det..
Tävla Ineke/Tävla Eddy ~ Bra fråga, men tycärr kan jag inte välja, båda är så himmelskt bra
Hoppning/dressyr
Cola/Fanta
Skola/Hemma
Dans/Skidning
Fotboll/Innebandy ~ Om jag måste välja något av dom..;)
Hund/Katt
Marsvin/Hamster
Blogg.se/Devote 
Blå/Rosa
Giraff/Lejon
Åland/Öland
Spanien/Thailand ~ Inte vart i Thailand
Engelska/Spanska
Kjol/Klänning 
 
 
 
Och jag sa ju att den som kommenterade mest skulle få länk, och det blev DENNAAAAA tjej! Tack så superduper  mycket! :D
 
Skulle ni vilja ha en till sån här, eller vill ni ha en frågestund??:))
 
 
 
Kommentarer
Fanny Jaensson

en till sån här :)<3

2012-08-14 // 12:45:35
Hemsida: http://hovskrape.blogg.se
Ellen Molin - satsande travtjej

Vinnarna är dragna, blev det du?
Gå in och kolla här;
http://resultoflove.blogg.se/2012/august/vinnaren-av-veckans-blogg-148.html

2012-08-14 // 17:02:44
Hemsida: http://resultoflove.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen