1 December!

2012-12-01 • 17:08:45 / Allmänt / Kommentarer (1)

Hej på er! Fik lite sådär ryck av chokladen förut, så sjuuuukt gott! Inte ätit godis på evigheter!

Var hos moster förut, red Tyra och Bella. Tyra var så sjukt duktig! Red ut på henne och skritta och trava. Bella var mycket duktigare än förra gången jag red henne, red på gärdet först och sen ut, hon blev väldigt fin! Nu är jag hemma hos mormor och morfar som sagt, ska ju sova här. Ska snart träffa min sjukt saknade vän Linnea, saknat så sjukt mycket!

Imorgon ska jag rida Tyra igen, ska dit vid halv 9, så ingen sovmorgon för mig inte.. Ska rida henne i ridhuset för första gången, hon har vart i ett ridhus några gåger förut, men aldrig blivit riden i ett ridhus och hon har inte vart i dehär ridhuset förut. Ska bli kul, får se hur hon är. Om ni frågar mig så tror jag att hon kommer stanna och bli åsna, hahah. Hon håller på som en åsna varje gång hon ska göra någonting nytt, haha, sötnöten.

Men vi hörs senare ikväll eller imorgon, ha det bra, Hejdå!

Btw, 1 december idag, kollade ni på julkalendern?! Haha, det gjorde jag!

Kommentarer
linneaaversten♥

Du är saaaaknad <3

2012-12-01 // 17:37:14
Hemsida: http://cavalls.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen