14 December

2012-12-14 • 19:17:45 /  / Kommentarer (1)

Hejhej! Kom hem för en stund sen, har vart på stan med Petra. Vi åt på La baguette och snacka en massaaa girltalk, lite för länge, hahah, Loveuuu. Skolan innan var bra, eller ja, chill iallafall, kollade mest på film och lite så.

Imorgon åker jag till ridskolan vid 1 för att ha genrep till Lucia showen som är på söndag! Hoppas allt blir bra och så!:D Innan det vet jag inte, inte så mycket tror jag iallfall. Men vi hörs imorgon för nu ska jag ner och mysa med mon familj, ha det bra och vi hörs imorgon, Hejdå!

Miss My "little" ponnyyy

Kommentarer
Tuva Svedin

Hahah liten ponny, hahah SKITSTOR HÄST skulle jag kalla de för;) hahah:*<3

Svar: hahahah, okej, kanske.. ;) :*<3
Frida

2012-12-14 // 20:48:50
Hemsida: http://tuvasvedin.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen