18/12-12

2012-12-18 • 20:25:50 / Allmänt / Kommentarer (0)
Hej på er! Ni vet ju redan hur min morgon såg ut, men sen började jag klockan 11 som sagt, vi ade klaskamp och det var väll helt okej, helt klart bättre än lektioner iallfall! När vi inte körde grenar fick vi göra lite vad vi ville, så jag, Petra och Emelina gick till max och köpte lyxshake, sjukt gott! Slutade där vd tre och då cyklade jag hem och jag har inte gjort alls mycket. Skulle egentligen åkt till stallet, men hade ingen skjuts varken till ridskolan eller till Tyra, tråkigt.., men det är ju snart jullov så då ska jag vara hos Tyra så ofta jag kan! 
 
Imorgon är det skola, börjar vid halv 9 och slutar runt två. Vi ska först ut och grilla.. och sen kolla på film, chill dag! Sen är det hoppgruppen som vanligt, vi byter hästar och har verkligen ingen aning om vem jag kommer få, önskade ju ingen, så det blir ju lite spännande! Hoppas på någon rolig iallfall:D Men vi hörs imorgon och då kommer mer bilder från i söndags ut, så kika in då. Hejdå!
 
Happy girl, snart jul & jullov, taggar sjukt mycket!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen