Jullooooooov!!!!

2012-12-20 • 14:48:00 /  / Kommentarer (0)

Äntligeeeeeen är det jullov, så jäkla skönt! Imorse började vi klockan halv nio och slutade halv ett. När jag kom hem gjorde jag mat och satte mig och kolla på The O.C. Jag är så sjuuuukt trött så jag somnar snart och får mobilen i huvudet.. Lovet kommer perfekt eftersom att jag är sjukt skoltrött. Fick betygen idag också, första gången jag får betyg och grejer, haha, Nejmen jag är jättenöjd med dom!
Om några timmar åker jag till ridskolan och rider, vi byter hästar så undrar vem jag får, hoppas ju självklart på Eddy.

Men vi hörs mer ikväll för jag kan knappt hålla ögonen öppna, ha det bra och Hejdå!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen