Hopp-passet på Greta!

2012-12-19 • 21:36:11 /  / Kommentarer (0)

Vi böt som sagt hästar idag, fik stoet Greta och det var första gången jag red henne! Hon var riktigt trevlig när vi red fram, mjuk i munnen och fin. Sen hoppade vi och hon var ganska så snabb, men efter några hopp visst jag lite mer hur man skulle få henne lite lugnare. Sorry, men är skittrött så orkar inte skriva så invecklat.. Men det gick iallfall väldigt bra för att vara första gången, visst ibland gick det lite för fort och ibland hängde jag inte med i sprången, men hon var riiiktigt rolig att rida och jag tror att jag fått en ny favorit bland storhästarna på ridskolan! Länktar till nästa gång, som tyvärr inte är förens några veckor eftersom det är jullov..

Efter ridningen åkte vi till mina kusiner och firade min kusin som fyller år idag. Spela lite spel och kollade på en av mina kusiners vandrande pinnar, hahah, åh vilka konstiga djur.. Imorgon är det SISTA skoldagen någonsin år 2012, riktigt skönt! Efter det vet jag inte vad jag gör, men på kvällen är det iallafall ridning, men vi höra imorgon, Hejdå!

Ni får en mobil bild på halva Gretas huvud, hon va inte så lätt att ta kort på eftersom att hon bara skulle lukta på min mobil.. haha

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen