Julafton är över..

2012-12-25 • 13:26:01 /  / Kommentarer (0)

Hej! Jag är fortfarande på landet och jag har teckning(y) Julafton igår var verkligen jättekul och fick riktigt bra julklappar och är verkligen jätte nöjd! Nu idag har vi än så länge vart ute och det är sjukt mycket snö!:o Våran buss är igensnöad så vi får stanna här en natt till.., hahah, men det är ju bara kul!

Vi åker hem imorgon. Men nu ska jag vara lite social med resten av folket. Ha det bra, Hejdå!

Mina julklappar, +en fotovägg som jag kan ta kort på när jag kommer hem, presentkort på Hööks och så ska vi åka till stockholm med mina kusiner och firmor och få handla för 1000:- av farmor, sjukt kul!:D (om ni vill ha större bild på någonting, säg till!;))



Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen