Måndag 17/12-12

2012-12-17 • 20:09:58 / Allmänt / Kommentarer (0)
Hej tjollahopp! Dagen har vart bra, började med skola och den var ju chill eftersom vi inte hade några helt vanliga lektioner. Sen hem och så var jag och min lillebror hemma själva, tog en massa kort som jag tänkte bjuda på någon dag, provade nämligen på hjärt/stjärn bokeh också! Har suttit och fixat en massa tidsinställda till er, bl.a bilder och filmer från gårdagens Lucia show, första delen kommer ut imorn, glöm inte kika in då!

Imorgon är det "skola" först. Vi börjar klockan 11 och slutar runt 3, det är klass kampen och då gör man en massa grenar som t.ex dragkamp. Vi ska vara i idrottshuset tror jag det hette. Efter det drar jag förmodligen hem om jag inte kan fixa skjuts så jag kommer till min moster och kan rida henne. Det är det som är det dåliga, att ddet inte går några bussar dit.. Men förmodligen blir det chillidill efter skolan.
 
Men vi hörs imorgon, ha det bra, Hejdå!
 
Bjuder på en bild på två bananer som står och äter banan sålänge!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen