Sorry!

2012-12-04 • 21:12:08 / Allmänt / Kommentarer (0)
Hej på er! Förlåt för dålig bloggning, men blogg.se appen funkar inte och jag hinner aldrig starta datorn.., men var iallfall i skolan idag. Efter skolan cyklade jag hem i snädret- min cykel var heeelt fryst, så jag fik gå med den för det mesta för den är så himla konstig.. Åkte till ridskolan sen och hade sporren möte!
 
Imorgon är det skola som vanligt, efter det stallet och hoppgruppen!
 
Men vi hörs imorgon, ha det bra tills dess! HejdÅ!
 
Btw, är säkert massastavfel för man kan inte se vad man skriver.. Och eftersom jag bligger med safari eftersom att appen inte funkar, så går det inte att laddaupp bilder.. Hejdå!
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen