BILDER - HOPPTÄVLINGEN I HELGEN

2012-02-15 • 10:58:00 / Allmänt / Kommentarer (2)

Anonym om DAGEN:
har du inte fler bilder från helgen , vore kul om du la ut ! :)


Gillar fortfarande inte när man komenterar anonymt.. Skriv istället någonting annat, som t.ex "En som inte vill skriva namnet", hatar när det står Anonym. Men dethär var ju inget taskigt, så:)

Men iallafall, självklart kan jag lägga upp fler bilder, har dock tyvärr inte så många då jag gick grönt kort så kunde inte ta fram kameran hela tiden, men några iallafall!

Kommer på en gång:






Vad tycker ni om dom ? :)

Dom blev inte jätte bra då jag inte hann ändra inställningar och sånt pga. Grönt kortkursen, men nästa tävling som jag kan fota, dåni, då blir det bilder! ;D

Kommentarer
Fanny Jaensson

snygga! :D<3

2012-02-15 // 21:51:44
Hemsida: http://hovskrape.blogg.se/
anonym:)

Har du några fler bilder på Dponnysarna?? :)

2012-02-16 // 17:37:18



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen