DAGENS RIDPASS

2012-02-08 • 21:53:59 / Allmänt / Kommentarer (3)

Hej alla männiksor! :D

Förlåt för den dåliga uppdateringen - igen ..


Hoppgruppen idag då, red Jim. Vi började med att rida fram som vanligt, även lite bommar och sånt, kändes som om han lyssnade på mig rätt så bra, speciellt i traven.

Sen hoppade vi fram:

Jag vet att jag är världens bästa konstnär Ungefär så iallfafall, fast inte lika ihoptryckt :p
Men iallafall, det kändes rätt så bra, speciellt första gången, andra gången tyckte han det var så kul och rusa iväg lite, hihu, sötpöjk.

Sen tror jag vi red på en "båge" från ett hinder som stog snett vid C, sen en båge till et som stog lite mer mot A. Första gången gjorde jag bågen lite för liten, men andra gången gick de mycket bättre! :)
Sen hoppade vi samma sak fast åt handra hållet, och då var det oxrar.


Sen kommer jag inte ihåg vad vi gjorde .. :$

Jag är iallafall rätt så nöjd med ridpasset och JimpaLimpa var super!



Jag och Jim för några veckor sen :)

// Vi hörs!
FRIIIIIDA

Kommentarer
Emilia

Nu är dagens blogg utsedd, kika in och kolla om det blev din:)

Ha en trevlig kväll :)



KRAM och tack för du va me<3

2012-02-08 // 22:06:23
Hemsida: http://emilialarsson.blogg.se/
Mizel Eriksson

Sv; Frida, det är du som är så fin!

2012-02-09 // 15:40:28
Hemsida: http://vibymizel.blogg.se/
Louise

sv: hon är grym! :D <3

2012-02-09 // 19:16:35
Hemsida: http://divinelouise.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen