JAG RYSER NÄR JAG HÖR DITT NAMN

2012-02-23 • 10:12:04 / Allmänt / Kommentarer (0)

Godmorgon! :D
Eller, jag har vart vaken några timmar nu, men iallafall.

Vid två åker jag upp till stallet och träffar Wilma och vi ska ha rykttävlingen, sen stannar jag kvar i stallet för att rida ikväll! :)  Hoppas verkligen det går bra, för ridningen går verkligen piss nu.


Berättar bara jättekort om ridpasset igår på Ferrari i hoppgruppen här.

Hon är snabb, och jag var seg, min hjärna var verkligen inte med efter 3 timmars sömn på ett bord och en "fartfylld" kväll ;)
Så jag försökte ju rida ordentligt, när vi red fram gick det bra, men sen la kroppen av totalt och jag orkade inte tänka ;)
Men jag orkar verkligen inte skriva mer om det för det gick verkligen skit, kan säga att jag ramlade av iallafall.


Nu skippar vi det skitridpasset och hoppas på ett bättre idag :D

Sov i över 11 timmar i min säng istället för på ett hårt bord i cafeterian med ett riktigt läskigt ridhus framför mig inatt, så nu är jag pigg (y)


Nu ska jag fortsätta läsa bloggar.

Hare bäst!



Copicos mule
©Foto:Jag  Pentax k-x, Tamron 70-200 f/2.8

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen