RIDPASSET IGÅR

2012-02-25 • 14:36:00 / Allmänt / Kommentarer (0)
Red ju istället för Ebba, fick Sivan, en liten typ C-ponny, så det kändes ju som om hon skulle gå av när jag hoppa upp på henne, men jag var inte för tung, så hon gick som tur var inte av ..

Iallafall, vi red ju dressyr, eftersom det är en dressyrgrupp.
Vi red mycket serpentinbågar och volter i bågarna, halt mitt på medlellinjen, och sånt. Hon lyssnade rätt bra, inland blev hon lite seg men sen kom hon igång med sina bakben.

Sen gjorde vi serbentinbågarna, med galopp i volterna som var i bågarna, hon lyssnade väll inte sådär jättebra och var lite seg ibörjan med fattningarna, men sen blev det bättre och hon gjorde jätte fina avsaktningar.

Hon blev fin och trampade på bra, så jag är rätt nöjd, eftersom det var första gången jag red dressyr på henne så.

Men hon kändes som en "nerförsbacke" att rida, för hennes bakdel är högre än framdelen .. ;)


Lille Siv ♥
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen