SPORTLOOOOOOOV

2012-02-17 • 15:23:27 / Allmänt / Kommentarer (0)
Hejsan alla goá läsare som tittar in här fast jag är sämst på att uppdatera .. Förlåt för det, men denna vecka har det vart så himla mycket och jag har faktiskt bara startat datorn en ända gång och då hann jag inte blogga, för då gjorde jag läxor på datorn ..

Sportlovet kom alldeles passande!!


Men slut med småprat!
Skolan var bra, kort dag och min fina vän Maja fyller år, så jag och Sofia hade bakat en choklad tårta som vi åt på lunch rasten (y)

Nu sitter jag och ska försöka göra massor med tidsinställda, så ni får gärna komma med förslag på inlägg!:D


Ridningen igår orkar jag inte ens skriva om, för jag blev så sjukt himlans sur på en person så det är inte sant, men min ridlärare är såhäääär himlans sjukt snäll så det är inte sant, så det blir kanske bra.


Nej, nu ska jag sätta igång med inlägg så avlutar Här:*

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen