VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR

2012-02-28 • 15:31:42 / Allmänt / Kommentarer (1)
Hej på alla där ute i solskenet! :D

Jag tror det börjar bli våååååår!!  (YYYY)


Skolan idag var iallafall bra, typ 4 lektioner bara och vi slutade klockan 1! (y)
Cillipill!


Sen jag kom hem har jag vart lite med min lillebror, ätit glass och fixat med bloggen.


Vid 5 åker jag till stallet på sporrenmöte och lite så.


Ser ni vad jag gjort för ändringar i bloggen? Att ni kan läsa mer om mig och Eddy i menyn, om ni klickar, om några dagar kommer även en till ruta upp där .. ;)



Nu ska jag ta en till glass.. Man vill ju få extra mycket vårkänsla!

/FRIIIIIDA
Kommentarer
Maja Janson

det går inte att klicka på bilderna i menyn :(

2012-02-28 // 20:19:32
Hemsida: http://majanson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen