15 - Favorit årstid ...

2012-01-27 • 14:00:00 / Allmänt / Kommentarer (1)
... Helt klart Sommaren!! Så sjukt skönt, bad, sol, hästar, ridläger, ingen skola! Ja, bara ta det lungt och leva livet lixom!:D










Ge mig sommar Nuu!






1. Något jag tycker om
2. Ord jag säger ofta
3. Bästavän / Bästavännerna
4. Favorit hästar
5. Vad jag vill bli när jag blir stor
6. Nytagen bild på dig och din häst
7. Hur startade jag min blogg
8. Mina husdjur
9. Min familj
10. Bästa ridläger
11. Fem saker som får mig att le
12. Mitt rum
13. Min garderob i stallet & hemma
14. Det här ser jag fram emot
15. Favorit årstid
16. Tio saker jag måste göra innan jag dör
17. Favorit minne innom hästar
Kommentarer
Fanny Jaensson

härliga bilder! :D

2012-01-28 // 11:41:21
Hemsida: http://hovskrape.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen