4/1-2011 - Evig tid

2012-01-04 • 11:56:27 / Allmänt / Kommentarer (1)
Som rubriken !!
Den 4/1-2011 köpte jag min älskade kamera Pentax k-x, det är altså exakt ett år sen jag köpte den idag - Ett år sen jag började mitt FOTOLIIIIIV ;)

Jag kommer ihåg att vi skulle åka till Finland, på begravning och allt var upp och ner, då, ungefär en kvart innan vi åker kommer den hem till mig, den älskade lille plutten k-x :D Så dom första bilderna var i Finland och dom var väll inte världens bästa, men jag har lärt mig riktigt mycket och jag ska lära mig mera - Jag ska bli duktigt ! Mitt mål i livet !! Tyvärr har jag inga bilder från det för dom är på den andra datorn och den har krashat .. ;) Men vi har dom på skiva, så kanske kommer upp här någon dag i livet !


Kommentarer
Horserider - Louise

Jätte fin blogg ! :)

2012-01-04 // 20:37:45
Hemsida: http://horserider.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen