ÅH, ÄLSKADE LILLE HÄSTIS♥

2012-01-26 • 22:25:53 / Allmänt / Kommentarer (0)


Först måste jag bara säga, ÄLSKAR DENNA LILLE SKIT SÅ SJUKT JÄKLA MYCKET!


Idag red jag världens bästaste Eddy dårå, det gick sjukt bra faktiskt, och med tanke på att han bara har gått handikapp och nybörjar lektioner denhär veckan, så har han inte kommit loss någe, så det var jätte skönt för honom att göra det idag!

Vi började med att göra 10m volter i hörnen, tempovexlingar, framdelsvändningar och lite sånt, sen red vi mycket på en väldigt liten volt och sen flytta ut och så ställde vi åt "Fel håll" mycket.
Han kom loss bra, och Fia sa att han nog skulle ha kvar det tills på söndag (Då det är dressycupen) så hoppas på det! Men ärligt talat, det spelar ingen roll hur det går på tävlingen, även om jag kommer sist (Detär bara 5 med i ponny, men ändå) så kommer jag alltid älska den här hästen! Han är verkligen bäst! Kan verkligen inte beskriva hur glad jag är att han är frisk igen och allt dedär!


Nej, nu måste jag packa tills imorn då jag träffar Smilla, Tuva, Ebba H, Ebba B och Julia och så sover vi hos Ebba B. Det blir sjukt kul! Älskar er till tusen tjejor!


//FRIIIIDA

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen