HEMMAAAAAA!!

2012-01-08 • 20:30:10 / Allmänt / Kommentarer (1)
Ja, nu är jag Hemma från Varberg, efter nästan 7timmar i bilen. Kuuuul..

Men ska berätta lite dårå.
I fredags åkte vi dit, på vägen fick pappa med sig en buss, så nu har vi det istället för bil, men iallafall, när vi kom fram åkte vi först till Apelviken, tog lite kort på solnedgången som kommer upp så småning om, sen åkte vi till våra kompisar, som vi även sov hos, riktigt kul att träffa dom för jag inte träffat dom på över ett år.
Men a, så spela vi lite spel på kvällen, några mer kompisar kom, vi prata gamla minnen, kolla på bilder ch sånt, och bl.a när vi var på Dominikanska Republiken tillsammans med dom, riktigt kul!

På lördagen åkte vi på morgonen till Ullared, fick med mig hem lite saker, sen gjorde vi lite saker hemma och lite sånt, och mycket sskratt och sånt kan jag lova ;)

Och idag åkte vi hem, sa hejdå till alla och vi sa "Hoppas vi ses iår" , och det hoppas jag verkligen att vi kommer att göra! Vi ska förmodligen dit i sommar massor om ni ville veta :p

Nej, nu ska jag kolla bloggar, många bloggar!

Och jag ska försöka få upp bloggen och uppdateringen på topp och göra många tidsinställda!

//FRIIIIIIIDA

Kommentarer
Fanny Jaensson

söt bild! :)

2012-01-09 // 11:03:09
Hemsida: http://hovskrape.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen