I STALLET

2012-01-13 • 17:05:12 / Allmänt / Kommentarer (0)

Hej alla Goa!

Skolan idag var riktigt chill, började 10, Spanska, Svenska, Risgrynsgröt, Engelska och då skrev vi brev till några i England .. , SO, livskunskap med Brittis och hon läste bara, sen slutade vi halv tre(y)

Nu sitter jag i stallet och väntar på min fina vän Julia och min toast;)

Sen rider jag ju istället för Ebba, tror hon har Brille, inte jätte taggad för jag kan inte rida den hästen, men det blir ju kul ändå!

Nu kommer toaasten, Julia och Ebba!! :D

Hejdååå

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen