Livet är inte alltid en dans på rosoooooor

2012-01-13 • 21:16:43 / Allmänt / Kommentarer (2)

Sitter i soffan och tjockar i mig marabouuuuu!<3
Saknar verkligen mina underbara friends nu och skulle verkligen behöva träffa dom nu..

Men iallafall, ridningen gick skit och ingenting stämmde, red Brilliant om någon ville veta, och i sånna tillfällen funderar jag tillochmed på varför jag ens rider.., det är ett jäkla problem dedär som alla ridlärare snackar om, måste veeeerkligen få till dedär nu, ett absololut ett mål under 20012 som jag måååste fixa!

Aja, slutsnackat om det!

Nu ska jag fortsätta bli tjock och hoppas på en riktigt bra dag imorn!


Hejdåååå, har ni haft en bra fredag?:)

Kommentarer
Fanny Jaensson

vad måste du fixa för problem? :) <3

2012-01-13 // 23:43:15
Hemsida: http://hovskrape.blogg.se/
Fanny Jaensson

sv: haha nej det ska vara lakritz! :D<3

2012-01-14 // 19:33:35
Hemsida: http://hovskrape.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen