LOVE U

2012-01-26 • 09:28:52 / Allmänt / Kommentarer (0)

Sitter just nu i elevlokalen, har precis haft konditionspass på idrotten, och snart blir det matteprov..

Efter skolan åker jag till stallet, sen ridning!

Hann inte skriva om ridpasset igår, kaaaanske hinner göra det ikväll, fast jag tror inte det, annars skriver jag lite kort om det sen i stallet.
Det var iallafall kul i stallet och hann flumma med Tuva också, hahah!

Nej, nu ska vi visst in, Hejdååååå

Och förresten, förlåt för den dåliga uppdateringen, och dom tidsinställda tar snart slut tror jag.. Men det är lite mycket just nu!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen