Något random hästtest

2012-01-21 • 20:15:00 / Allmänt / Kommentarer (0)
Rubriken↑





Vad har du för färg på dina ridbyxor? Röda, Mörkrutiga, Svarta, Gråa

Har du ridstövlar eller ridskor?: Båda, men rider med ridstövlar

Vad är din favorithäst för ras?: welsh cob

Anväder du chaps?: Oftast ridstövlarna

Vad har du för storklek på din hjälm?: vet inte :p

Hur högt har du hoppat?: ca 110 tror jag

Gillar hästar?: haha ? Jaa ;)

Har du ridit en häst som är över 160 cm i mankhöjd?: Ja

Har du ridit en hel svart häst/ponny?: Ja
.
Har du ridit en fjordning?: Jajemensan

Har du ridit en shettis?: Jaa

Har du ridit en travare?: jaa

Du har hoppat högre än 50cm?: Jajemensan

Du rider dressyr i bland?: jaa ?

Du anväder alltid hjälm när du rider?: Självklart

Du kan stallreglerna?: Joo

Du är i stallet mer än 7 dagar i veckan?: Man kan väll inte de ?? ;)

Har du en speciell favorit häst/ponny?: jaa

Du rider mer än 4 gånger i veckan?: Ibland :)

Du bor nära ett eller flera stall?: Inte längre.

Har du ridit ute i skogen på en häst?: ja

Du har ridit ute i skogen på en ponny?: jaa

Har du haft sommarhäst?: nej

Har du ridit mer än 1 år på ridskola?: Japp

Tycker du om att hoppa?: självklart!

Tycker du om att rida dressyr?: Jaadå

Har du ridit in en häst/ponny?: Halft

Vad är det högsta du har hoppat med ponny?: 110

Vad är det högsta du har hoppat med häst?: Runt 1meter tror jag

Vilken färg tycker du mest om på hästar?: Vet itne :p

Rider du för någon privattränare?: Nja

Hur länge har du ridit?: Något runt 6år tror jag :p

Har du tävlat?: Jaa

Vilken gren gillar du mest?: Båda tror jag, beror på vad jag är på för humör

Vilket ridläger är bäst?: Hällefors!♥




Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen