Ridstövlaaaar

2012-01-14 • 17:19:53 / Allmänt / Kommentarer (2)
Hejsallahoppsan alla där ute i världen!

Vid 12 åkte vi ut till Hööks, fick med mig hem:
En tävlingsskjorta som man har under kavajen.
Sån här tjockare stickad tröja.
Ridstövlar!

Sen åkte vi förbi på Marieberg en stund, köpte en Vit USA långärmad tröja och sen inte så mycket mer om jag kommer ihåg rätt.
Sen åkte vi bara till XXL och köpte pjäxor för vi ska till Branäs på torsdag!

Har hunnit gjort lite tidsinställda till veckan, så bloggen blir inte tom! (y)


Nu ska jag fortsätta gör liite inlägg!

//See ya


Saaaaakna!♥
Kommentarer
Fanny Jaensson

vilka ridstövlar? :D <3

2012-01-14 // 19:28:16
Hemsida: http://hovskrape.blogg.se/
Maja Janson

Kan du inte lägga upp bilder på allt? :)<3

2012-01-14 // 22:39:54
Hemsida: http://majajanson.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen