Sorry för dålig uppdate!

2012-01-11 • 20:49:09 / Allmänt / Kommentarer (1)

Förlåt för dålig uppdatering! Men det blir så mycket nu när skolan börjat och så, och den går tyvärr före..
Sitter med iPoden, så blir inte jätte långt inlägg.

Idag red jag ju iallafall, började i storhäst hoppgruppen, fick Jim och det var första gången jag red honom, men det gick faktiskt inte jätte dåligt, inte jätte bra heller, någonting där emellan antar jag, det kändes iallafall okej:)
Det var riktigt kul iallafall! Och det ska bli kul att rida i den här gruppen! Riktigt bra grupp, känns som om detta kommer bli bra!:D

Hejdå!:)) Ha det bra!

Kommentarer
Fanny Jaensson

Kul att du gillade gruppen :D <3

2012-01-12 // 19:51:43
Hemsida: http://hovskrape.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen