HOPPGRUPPEN - JIM

2012-01-18 • 21:55:02 /  / Kommentarer (1)
Hej!!

Skolan idag var faktiskt rätt kul, speciellt sista lektionerna .. hahah!!

Sen åkte jag direkt till stallet, träffade mina fina efterlänktade vänner!

Sen var det hoppgruppen, hade Jim igen. Första gången vi hoppade gick det inte så jätte bra, vi skulle hoppa ett litet plank, svänga höger till ett räcke och sen böjt spår till ett till räcke, det hoppade vi några gången på olika höjd, det gick bättre och bättre! Sen hoppade vi samma sak fast åt andra hållet, det gick också bäst sista gången.
Sen hoppade vi först räcke-rakt spår till oxer-Hörn, sen en trippelbarr-till första räcket som vi hoppade. haha, första gången vi skulle hoppa gick det rätt bra, tills trippelbarren, då svängde jag nog lite för tidigt och trodde vi skulle hoppa ett annat, så det kanske inte blev väärldens bästa väg .. hahah, men duktiga Jim hoppade ändå!(a) Sen gick det lite bättre, han är så himla snäll, och lite sådär halft speciell också, ni får se bilderna ;)


haha, ser ni tungan ? ;)↑

Där kom tungan igen .. ;) rolig hestiis



Finfina hästen(L) Pappa som fotat, det var fel vitbalans och skit ibörjan, och det var första gången han fotade med nya objektivet, satt :p Men det är ju iallafall bilder;) Tror det kommer fler bilder någon annan dag!

Om ni vill se fler bilder från ridpasset, klicka HÄÄÄÄÄR!



Imorgonbitti åker jag, familjen och kusinerna till Branäs (Man åker skider där, för er som inte visste) och är där tills på söndag, jag vet inte om jag kommer att komma åt internet, annars får ni stå ut, har gjort ett tidsinställt per dag, så liiiite uppdatering;)    Kommer förmodligen att komma hem med 57 brutna ben och ihjälfrusna tår och fingrar, men skit samma, kul ska det bli iallfall!!


NI FÅR HA DET BÄST!
HEJDÅ!!:)
Kommentarer
Sabrina

Jag tror att du och Jim blir ett riktigt bra team! :) Han är härlig att hoppa med och du gör det bra! :) Tack igen för bilderna! Spelar ingen roll om de inte är perfekta, som du säger: det är bilder i alla fall och jag är jättetacksam över dem! :D Vi ses nästa onsdag, ha det bäst i Branäs och frys inte för mycket! ;)

Kram

2012-01-18 // 22:39:52
Hemsida: http://www.ridsportfotograf.webs.com



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen