Dagen idag

2012-07-29 • 12:56:27 / Allmänt / Kommentarer (1)

Hej och hallå! Dagen idag kommer att bestå av att, ah, jag vet inte. Åker hem från landet om någon timma och då blir det att packa upp allt och tvätta till ridlägret! Sen kommer jag även självklart att göra en massa tidsinställda!:) Men ni får hur gärna som helst ge önskeinlägg!! Måste ha många eftersom jag är på ridläger hela nästa vecka också! Skulle ni vilja ha en frågestund? Men jao, ni får ha det super så hörs vi senare under dagen, och glöm inte att ge önskeinlägg!!

Kommentarer
Annika

Söt hund :)

2012-07-30 // 12:47:43
Hemsida: http://blogofphoto.webblogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen