Designen

2012-07-27 • 06:00:00 / Allmänt / Kommentarer (1)
Jag vet att jag har sagt att jag ska få ny design snart på bloggen, men jag har pratat med över 4 stycken och skiskat mail och bilder och sånt, men sen efeter någon vecka så har alla sagt att dom inte kan göra längre. Så det är därför jag har kvar denhära tråkiga designen och headern.
 
Men jag vill mer än gärna ha en ny, så är det någon därute som skulle vilja göra en åt mig, eller så kanske du vet någon som kan göra en? :D
Åh, det skulle vara huuuuur snällt som hälst!
 
Fina Clerran ♥
Kommentarer
Julia - en ponnyryttare♥

Hej bästa Frida din blogg är verkligen superfin & itressant & läsa . Jag är en av dina bloggläsare kämpa på och fortsätt skriva !
Tack för att du kommenterat ltie på våran blogg BIG LIKE ;)
Hoppas verkligen du tar & frågar en fråga på frågestunden nu puss & kram ♥

Svar: Åh, tack så jättejätte mycket, vad glad jag blir!!:DKram
Frida

2012-07-27 // 17:37:03
Hemsida: http://juliaochsofi.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen