Falsterboooooo!

2012-07-13 • 22:27:19 /  / Kommentarer (2)

Godkväll! Dagen idag har spenderats på Falsterbo! My day, i korthet; Gick upp vid 6 för att gratta och sjunga för min kusin som fyller år idag! Sen åkte vi till Falsterbo vid 8. Där var vi i fleeeera timmar! Gick runt på mässan, kolla hoppning, dressyr, såg kändisar och en massa mera! Sen var det även två klasser som var skitspännande! Lag dårå och Sverige levererade! Asså åh vad kul det var när t.ex Roffe hoppade, så hörde man ALLA på hela läktarna hålla för andan över hindrens och efter varje Svensk som nollade så spelades Loreen låten upp och hela läktarna verkligen skriker och tjoar, sjukt coolt! Hahah, och sen var det tre länder som låg lika och då blev det omhoppning för att avgöra, och först nollade Sverige, sen när de andra lagen hoppade så rev dom och när dom rev så skriker alla JAA! Hahahha, eftersom sverige vann då;)) hahah, fett kul! På mässan köpte jag bara två par stövelstrumpor, snål som jag är.. Men ska förmodligen köpa en race safe (säkerhetsväst) imorn! Och så kanske jag hittar någe mer kul, pengarna ska handlas upp nu vettni, haha:D Nej, nu tror jag att vi ska sova strax, ska upp tidigt imorn också för en till awsume dag! Ni får ha det BÄST allesammans! Hejdåååå btw, någon mer som vart på falsterbo? Vad har ni köpt och hur tyckte ni det var??:))

Kommentarer
Maja Janson

Köper du alla dina ridkläder?

Svar: Va?:p
Frida

2012-07-13 // 23:55:16
Hemsida: http://majanson.blogg.se
Maja Janson

Köper du allt själv?

Skrev nog lite fel..... x)

Svar: Asså jag vet inte, typ västen ska mamma o pappa betala men ah, jag köper typ hälften själv😊
Frida

2012-07-14 // 20:30:14
Hemsida: http://majanson.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen