"Hemma"

2012-07-03 • 21:26:56 / Allmänt / Kommentarer (0)
Kom precis hem, eller ska man säga bort? Ah jag vet inte.
Vi var iallfall i nya "huset" och det var första gången jag var inne där. Mitt rum var rätt fint, rätt litet men det spelar ju ingen roll. Men jag ska nog trivas där!
Vi börjar sova där senast på fredag och min säng är redan flyttat så jag får sova nere hos farmor inatt, hahah.
 
Men det dåliga är att vi flyttat dit internet saken, så har ingen dator, så bilderna från dagarna får vänta, och inga tidsinställda kan jag göra heller..
MEN jag gör ju så gott jag kan och det hoppas jag att ni vet, och när jag får tillbaka datorn så ska ni få se på uppdatering!!
Tills dess så får ni stå ut.
 
Imorgon träffar jag världens bästa Julia och vi åker och badar, blir super och det är förmodligen sistà gången jag ser henne innan hon åker till Rhodos och göttar sig, utan mig:'(
 
Nej, nu säger vi adjö för denna dag för nu hör jag att lillebror och farmor kommer hem, hejdåååå!
 
Första bilden på mig och Eddy som las upp här på mig och Eddy, hihi
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen