Jag är bäst på rubriker!

2012-07-15 • 22:24:05 / Allmänt / Kommentarer (1)

Godkväll! Kom till Varberg vid 6. Det blåser VERKLIGEN storm här!!;o Asså man behöver inte ens gå, för man blåser iväg. Vi gick ner till havet och skulle kolla, men jag orkade aldrig byta till bakläder för jag trodde det skulle vara iskallt, men det var SJUKT varmt! Så jag badade med kläder, höhö.. Det var skitkul iallfall för det var stora vågor!;) Sen har jag börjat redigera bilderna från i helgen, men jag har verkligen inte ens gått egenom hälften.. hahah.. Nu ska jag ta mig något att dricka, vi hörs, hejdå! Normala va de ja.. Bjuder som 17!

Kommentarer
linneaaversten♥

Fabiaaaann :)

Svar: Yeeeah:D
Frida

2012-07-17 // 09:57:09
Hemsida: http://ponnynprinsen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen