Jag vill lära mig redigera!

2012-07-12 • 07:00:00 / Allmänt / Kommentarer (3)
Någonting jag sååååhääääär gärna vill lära mig, är att redigera bilder! Allt från bara ljus och sånt, till sånna HÄÄÄÄÄÄÄR snygga grejjor! (Kändes fel att lägga upp bilderna här, för då skulle jag känna mig som en snattare.. höhö.)
Liksom bara kunna sätta sig vid photoshop och fixa till något bra! Liksom nu redigerar jag inte ens mina bilder för att jag suger på det, hahah..
Men grejen är den att det är så himla mycket att lära sig, och det orkar inte riktigt jag ta tag i, hehe, men en vacker dag ska jag väll se till att ta tag i det! haha:D
 
Dethär var det jag lyckades åstadkomma med photoshop på en månad... (när jag provade det) hahah...
Kommentarer
Wilma

Superfin blogg! Ha en fortsatt bra dag! :)

2012-07-12 // 08:44:19
Hemsida: http://wilmafur.blogg.se
Maja Janson

Skulle inte du köpa PS när testgrejern var över? :) <3

Svar: Jo, men jag fattade ju ingenting och just ny har jag inte tid och orkar inte lära mig, så jag gör det längre fram;)<3
Frida

2012-07-12 // 13:10:49
Hemsida: http://majanson.blogg.se
Olivia - Be Yourself

Sv: Hihi, kul att du gillar novellen! Ska försöka skriva nästa epsisode idag! :)

2012-07-12 // 18:42:35
Hemsida: http://messiolivia.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen