Lev varje dag som om det vore den sista

2012-07-18 • 10:50:48 / New in / Kommentarer (0)

Godförmiddag! (känner att jag har haft samma första ord några gånger nu..) Vakande för några timmar sen och har inte gjort speciellt mycket. Snart åker vi till våra kompisar och ska sova där inatt! Mer idag vet jag inte vad som händer, kommer iallafall ett inlägg om vad jag köpte igår, sen, så ni vet!:D Och Jag VET att uppdateringen suger och det är skittråkiga inlägg, men jag hann ju bara göra tidsinställda till en vecka förra veckan, och nu har den veckan gått.. Så det kommer bara mobilinlägg.. MEN när jag kommer hem så blir det vanlig uppdatering!:D Nej, nu säger vi hejdåååååå! Jevla http://blogg.se">blogg.se sammarbetar inte, som vanligt, inga bilder.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen