Proppmätt och Blogg.se app som FUNGERAR!!

2012-07-07 • 21:20:56 /  / Kommentarer (0)

Sitter hos kompisar till familjen och är proppmätt efter massa godis, snacks, jordgubbar, glass, paj, lax och mumsig mat! hahah, mjo, tjockis eller vad ska man säga..?;) Men tror att vi snart cyklar hem! Imorgon ska jag förmodligen åka till Stångebro, en motorcykel tävling, Enduro. Min kusin är b.la med och kanske pappa? Venne. Om jag inte åker dit blir det förmodligen att träffa en kompis. Men har fixat några tidsinställda, och så funkar ÄNTLIGEN blogg.se appen!:D Så nu kan jag ju blogga från mobilen!(y) Nej, nu tänkte jag fortsätta vara social, vi hörs, Puss! Åh, saknaaaaa Hällefors!!(L)

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen