Ridpassen förra veckan!

2012-07-08 • 13:00:00 / Allmänt / Kommentarer (0)
Det var några som ville att jag skulle skriva lit kort om ridpassen hos min moster förra veckan! :D

 
Ja, förra veckan var jag ju somsagt hos min moster några dagar och nätter och då red jag ju rätt mycket.
 
Red som sagt Clerran och Bella första dagen, vilket gick jättebra! Sen red jag även ut på Tyra, min mosters ardenner som är unghäst och inte så mycket riden. Henne hade jag kanske ridit två gånger innan.
Det gick super och hon är verkligen suuuper mysig! Och jag och Tyra ska försöka ta några lektioner om ett tag också, då ingen annan hinner rida henne så mycket:D
haha, ni sitter säkert och skrattar för att jag ska rida dressyr lektion på en ardenner, haha;) Men hon är rätt allert och så, och jag tror hon kan bli duktig! Och det finns ju ardennrar som tävlar medelsvår!;o
Jag och Fina Clerran
 
Andra dagen red jag ut på Tyra igen, gick Super. Men sen kom det en stor traktor som hon tyckte var läskig, så då började hon kasta sig åt sidan och skenade iväg.. Men hon är ju go och rund så det var ju inte så svårt att hålla sig kvar;)  Men ah, det gick bra iallfall!
Sen körde även jag och Mysan lille Benton:D
 
Har ingen bild på tyra på denhär datorn:/
 
 
Sen tredje dagen red jag ut på Clerran, gick super och hon lyssnade jätte bra! :D
 

 
 
 
Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tillbaka till startsidan

<" />
Om mig
Helluu, Frida Rydbjer här! Tjej, född 1998 och tycker om det mesta. Bloggar ca en gång i månaden och orkar ej byta header/design, så ni får stå ut med dessa gamla bilder! Puss o kram




Senaste inläggen